خونه

خونه

خونه

خونه

وردهای ۳۵۰ میلیونی به طلاق منجر شد

                                           

چندی قبل مردی به دادسرای ناحیه ۶ تهران رفت و در شکوائیه ای گفت مردی که ادعا می کرد جادوگر است برای رفع مشکلات خانوادگی اش از او ۳۵۰ میلیون تومان گرفته اما نه تنها مشکلاتش کمتر نشده بلکه همسرش از او جدا شده است.
شاکی در تشریح این ماجرا به جوزی، بازپرس شعبه ۱۵ گفت: مدتی قبل بنا به دلایلی با همسرم دچار اختلاف شدم و وقتی نتوانستم این اختلافات را رفع کنم سراغ مرد جادوگری به نام سهراب رفتم.

او طی چند مرحله از من پول گرفت و برای بیشتر شدن مهر و محبت در خانه ام به من دستوراتی داد. سهراب گفت باید مقداری از موی سر مادرزنم را برایش ببرم تا طلسم زندگی ام شکسته شود. من هم این کار را کردم و دستورات دیگر او را هم اجرا کردم و در قبال آن در مجموع ۳۵۰ میلیون تومان به او دادم اما وضع زندگی ام روز به روز بدتر شد تا این که همسرم از من طلاق گرفت.

این مرد ادامه داد: حتی زمانی که برای دخترم خواستگار آمد سهراب گفت او مرد خوبی است و من هم با ازدواج آن ها موافقت کردم اما چند ماه بعد دخترم از شوهرش طلاق گرفت.

به دنبال اظهارات این مرد مأموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین به محل کار مرد جادوگر رفتند و او را بازداشت کردند. خراسان نوشت: در بازرسی از این محل تعداد زیادی دست نوشته و ورد کشف شد و متهم نیز ضمن پذیرش اتهامش گفت تاکنون با این شیوه از ۵۰ نفر کلاهبرداری کرده است.
بر اساس این گزارش این مرد هم اکنون در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد